15 december 2013

Julklappstips! (del 3)

Idag är det söndagen den 15 december. Det är den 3:e advent. Och mörkret börjar så sakteliga lägga sig över Stockholm.. Och, mina sista julklappstips studsar ivrigt här bredvid :)

Tips nummer 5:

Sprakande kumihimo-armband
Pris: 50 riksdaler (inklusive frakt)



Tips nummer 6:

Värmande torgvantar à la Virkiskinna.
Pris: 230 riksdaler (inklusive frakt)



Så, där har vi alltså mina tips för denna jul. 
Avslutningsvis skulle jag vilja sammanfatta mina klapptips inför julen 2013 med en liten lista :)


ARGI+ 
Heat lotion 
..för dig som är i farten och älskar massage.
Virkade hen-dockor  
..för dig som önskar charmigt sällskap.

Presentkort hos Virkiskinna
..för dig som vill släppa lös kreativiteten.

Collect-a-corpse
..för en kul jul.
Sprakande kumihimo-armband
..för snyggare handleder.

 Och sist men inte minst..

Värmande torgvantar à la Virkiskinna
..för dig som vill vara varm och snygg om handen.


(vill du läsa mer om mina tidigare tips kan du hitta dem HÄR och HÄR)



Lämna en kommentar här nedan om du är sugen på någon av dessa klappar (senast imorgon måndag) så ordnar vi leveransen innan julen stormar in med sin fulla kraft.

Glad tredje advent :)

Inga kommentarer: