13 december 2013

Julklappstips! (del 1)

Ja, snart är julen här minsann :D
Och i helgen kommer jag dela med mig av mina fem bästa julklappstips till dig själv eller någon du håller av :)

Så, here we go...

Tips nummer 1:
För dig som är i farten och älskar känslan av massage.

Dessa två produkter från FOREVER är mina räddare i nöden just nu.
ARGI+ för en extra dos energi och Heat lotion som enkelt ger avslappnande stund innan jag slumrar för natten. Som massage på tub helt enkelt :) Och, verkligen guld värt för en massör på språng.
Pris: ARGI+ 630:- Heat lotion 191:-

Tips nummer 2:
För dig som önskar charmigt sällskap.


Dessa androgyna dockor (ca 20 cm långa) är virkade med en stor dos kärlek och passar såväl lillasyster som mormor :) 
Pris: 200:- exkl. frakt

Imorgon kommer fler klapptips att ansluta sig till skaran.

Men, är du redan nu sugen på någon av dess? 
Lämna i så fall en kommentar här nedan eller skriv en rad eller två till Virkiskinna på facebook (--> HÄR) så ordnar vi leveransen innan julen stormar in med sin fulla kraft.

Glad Lucia.


Inga kommentarer: