29 december 2012

Tillbaka i Stockholm!

..i iaf ett par dagar innan det bär av igen för nyårsfirande och en massa dans. ..en mkt bra start på det nya året om man frågar mig :D 

Jag avslutade i alla fall min lilla jul-i-östergötland-resa med även en sväng till goa Göteborg för en nonstop-kväll till Blender och Casanovas. En fantastisk kväll som många mil och timmar senare tog sitt slut på riktigt. Bil och tåg genom natten... Men så, klockan 9 på morgonen låste jag upp dörren till vårt sköna gröna hus ute på ön och slumrade sen sött... Men jag sov inte hela dagen för de sista timmarna spenderade jag i gott sällskap, i en annan stuga. ..på en annan ö.

Idag är det lördag. Och jag tänker nu köra en liten virk-bomb här. Så...
..håll i hatten!

Först ut kommer en rad julklappar från virkisland:
 ..till min farbror Bosse.

..till min bästa Hanna.

 ..till min lilla mormor.

..till min far.

Och så har även två specialbeställningar blivit klara över julen (så, fortsätt hålla i hatten :P)

..ett par glada raggsockar till en av mina sambos Johan. (Ja, Virkiskinna kan även sticka)

..ett par torgvantar till Lina.

Herre jösses, (nästan) helt virkat blev det där en stund.

Blev du sugen på att skaffa dig nåt fräsch och virkat till våren? :)
Bara att hojta till här på bloggen eller via facebook (HÄR)

Inga kommentarer: